Odpowiedzi

2009-12-09T15:48:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:49:02+01:00
Francuski
galicyjski
hiszpański
judeo-hiszpański (sefardyjski)
kataloński
korsykański
portugalski
retoromański
rumuński
sardyński
waloński
włoski
2009-12-09T15:52:13+01:00
Do grupy języków romańskich zaliczają się m.in. następujące języki: francuski, hiszpański, portugalski, włoski i rumuński. W językach tych mówi około 600 milionów ludzi, głównie w Europie południowej oraz w Ameryce Łacińskiej (Ameryce Poludniowej i Centralnej )




Powodzenia :) ;*