Proszę o przetłumaczenie na język angielski:
1.Ja urodziłem się 15 lat temu.
2.Ja poszedłem do kina 2 dni temu.
3.Ja zacząłem szkołę 10 lat temu.
4.Moi dziadkowie nie byli nauczycielami.
5.Mój tata spotkał moją mamę 20 lat temu

Pilne! Z góry dziękuje.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:58:31+01:00
1.Ja urodziłem się 15 lat temu.→ I was born 15 years ago.
2.Ja poszedłem do kina 2 dni temu.→ I went to a cinema 2 days ago.
3.Ja zacząłem szkołę 10 lat temu.→ I started school 10 years ago
4.Moi dziadkowie nie byli nauczycielami. → My grandparents weren't teachers.
5.Mój tata spotkał moją mamę 20 lat temu→ My father met my mother 20 years ago.
2 5 2
2009-12-09T15:58:46+01:00
1. I was born fiveteen years ago.
2. I went go to cinema two days ago.
3. I was started school ten years ago
4. My grandparents weren't be a teacher.
5 My dad was met my mum twenty years ago.
1 1 1
2009-12-09T16:00:17+01:00
1. I was born fifteen years ago
2. I went to the cinema two days ago.
3. I started school ten years ago.
4 . My grandparents weren't teachers.
5. My dad met my mom twenty years ago

mam nadzieję, że pomogłam :))