Witam. Pomóżcie mi ułożyć zdania na poziomie I gimnazjum, bo chce 5 z tego dostac ;) Musi być 20 zdań.
Wybierzcie sobie te slówka i Z nich ułożcie :
juhas, najhaniebniej,harcerz, Henryk, harfa, wywąchać, chmura, zachowanie, zachód, wschód, marzenie, zamierzanie, zmierzch, zmierzać, malarz, żart , żuraw, podwyżka, żaba, zwyciężony., zrzędnie, cichobieżny, zachorować,Hawaje, zapchać, zachcianka.

POTRZEBUJE NA TERAZ ! POMOCY. !

3

Odpowiedzi

2009-12-09T16:10:23+01:00
HENRYK WYJECHAŁ NA WAKACJE NA CHAWAJE.
TO BYŁO JEGO NAJWIĘKSZE MARZENIE ABY KIEDYŚ POJECHAĆ NA CHAWAJE.
KIEDY DOJECHALI ZOBACZYLI ZACHÓD SŁOŃCA.
NA ZAJUTRZ HENRYK ZACHOROWAŁ, BYŁO MU NIE DOBRZE I BOLAŁA GO GŁOWA.
OKAZAŁO SIĘ ŻE TO PRZEZ TO ŻE SIĘ NIE WYSPAŁ BO ŁUGO MALOWAŁ.
I TAK TEGO DNIA NIGDZE NIE MÓGŁ POJŚĆ DLATEGO ŻE BYŁA CIEMNA CHMURA I ZA CHWILĘ ZACZĄŁ PADAĆ DESZCZ.
O ZMIERZCHU DO HENDRYKA KTOS ZAPOKAŁ.
OKAZAŁO SIĘ ŻE TO JUHAS -PORTIER HOTELU W KTÓRYM ZATRZYMAŁ SIĘ HENDRYK.
I OZNAJMIŁ MU ŻE JAK ZOSTANIE DŁUŻEJ NIŻ TYDZIEŃ BEDZIE PODWYŻKA DO POKOJU.
HENRYK OD RAZU ZACZĄŁ WIĘCEJ MALOWAĆ PONIEWAŻ BYŁ ZAWODOWYM MALARZEM.
SPAŁ PO CZTERY GODZINNY NA DOBĘ I WSTAWAŁ O WSCHODZIE SŁOŃCA...
PRZEZ TĄ PRACE NIE MIAŁ NAWET CZASU NA JAKIE KOLWIEK ZACHCIANKI.
W TYM DNIU WYRUSZYŁ W CHIMALAJĘ, I ZOBACZYŁ DUŻĄ ŻABĘ

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:11:17+01:00
1/ Pamiętam ,że bawił się z nami wówczas wyjątkowo przystojny juhas.
2/ Zostawiając Olka bez pomocy , Zosia zachowała się najhaniebniej jak mogła.
3/Harcerz pomógł staruszce w zrobieniu zakupów , okazał się wzorową postawą .
4/Król Henryk VIII zapoczątkował rozwój kościoła anglikańskiego .
5/ Pięknie brzmiącym instrumentem jest harfa , której tradycja sięga starożytności .
6/Można wywączać ,że dzieje się coś dziwnego .
7/ Tego dnia nad miastem zawisła ciężka , granatowa chmura , która nie mogła zwiastować niczego dobrego .
8/Zachowanie kibiców na stadionie nie najlepiej oddaje ideę ich ducha sportowego .
9/Nad morzem możemy zobaczyć najpiękniejszy , najbardziej urokliwy zachód słońca .
10/Skoro wschód , trzeba wyjść w pole ,oporządzić gospodarstwo.
11/Najpiękniejsze bywa zawsze marzenie , które się spełnia .
12/Zamierzanie dokonania napadu na ten mały kiosk nie okazało się dla bandytów trafnym pomysłem .
13/ Gdy zapada zmierzch , miło posiedzieć przy kominku , zwłaszcza w jesienne wieczory .
14/Należy zmierzać do osiągania najlepszych wyników w nauce .
15/Jan Matejko to najwybitniejszy polski malarz oddający w swych działach ducha narodowego .
16/Szkoda ,że nie zrozumiałaś ,iż był to tylko żart.
17/W skansenie między innymi dzieci zobaczyły stary żuraw.
18/Podwyżka cen sprawiła zmniejszony popyt na niektóre towary konsumpcyjne
19/Jest tam piękna fonatanna , na środku stoi żaba puszczając z pyszczka
stróżki wody .
20/W tym pojedynku szachowym Adam został niestety zwyciężony.

2009-12-09T16:12:51+01:00
1.Juhas dostał piątkę z odpowiedzi z historii .
2. Harcerz wywąchuje zachcianki żaby .
3.Malarz ma zamiar narysować chmurę .
4.Żuraw zmierza na wschód .
5.Na wschodzie widać słońce.
6. Na dworze zapadł już zmierzch .
7. Hania i Kasia wakacje spędzą na Hawajach .
8. Ubikacja zapchała się papierami . xdd .
9 . Tata Basi dostał w pracy awans i podwyżkę .
10. Zachowanie Bartka jest skandaliczne .
11 . Moim marzeniem jest zostanie aktorką .
12.Moja mama zachorowała na zapalenie płuc .
13. Żarty o blondynkach są śmieszne .
14. Henryk dostał telefon na urodziny .
15. Zamierzam nauczyć się grać na harfie .
16. Zwyciężyłam w konkursie ortograficznym, a mój kolega zrzędnie narzekał na mój sukces .
17 .Nasz nowy samochód jest cichobieżny .
18 . Nowy kolega jest haniebny .
19 .Harcerz dostał odznakę za rozłożenie namiotu .
20. Zepchnęłam koleżankę z ławki .