Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:00:52+01:00
1. Działalnośc fal morskich i oceanicznych na wybrzeże.
Rzeki żłobią koryto w skale, niosą materiał skalny w inne miejsce.
2. Silne wiatry powodują zniszczenia w szacie roślinnej (tornado, wichury)
Wiatr przenosi ziarna piasku, tworzą się wydmy.
2 5 2
2009-12-09T16:02:56+01:00
Hydrosfera (woda) na Litosferę (gleba) – żłobienie gleby, tworzenie rzek.
1 5 1
2009-12-09T16:23:59+01:00
1.żłobienie gleby, tworzenie rzek
3.Umożliwia roślinom i zwierzętom życie
1 5 1