Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:00:16+01:00
Atrybuty rycerzy:
-zbroja
-koń
-hełm
-Miecz
-kopia
-topór
-tarcza
zadady;
obrona slabszych, obrona króla, szczerosc szacunek dla kobiet
dbalosc o honor.
7 4 7
2009-12-09T16:01:30+01:00
Cechy rycerza średniowiecznego:
-dobry chrześcijanin
-wierny, oddany Bogu, ojczyźnie, władcy i damie serca
-honorowy
-odważny, mężny (twardy, stanowczy, nieugięty, silny duchowo)
-sprawiedliwy
-szlachetny
-dbający o sławę
-szukający przygód
-mający szacunek dla kobiet, gotów do ochrony ich czci

Rycerz:
-nigdy nie zawodzi zaufania
-zawsze dotrzymuje danego słowa (przysięgi)
-nie ucieka z pola bitwy
-śpieszył z pomocą potrzebującym
-pokonać o mogły tyko czary, które jednak starał się zwalczać modlitwą
-był to ideał rycerza, niezwykle heroiczny, wyolbrzymiony, niezawsze w praktyce do zrealizowania
3 3 3