Odpowiedzi

2009-12-09T16:03:58+01:00
Rano z rodzina po wspolnym posilku udajemy sie do kosciola.przychodzac jemy obiad,modlac sie przed posilkiek..pozniej odpoczywamy ,gladamy telewizje,powstrzymujemy sie od prac niekoniecznych;)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:30:35+01:00
Gdy wstanę, wraz z moją rodziną jem śniadanie. Po śniadaniu wybieramy się do kościoła na mszę św. Po mszy idziemy do domu. Mama podaje wszystkim pyszny niedzielny obiad.
Po przekąsce czasem oglądamy telewizję, a czasem wyjeżdżamy w gości, lub goście do nas przyjeżdżają. Gdy mamy wolny czas idziemy na spacer do parku. Pod koniec dnia jemy kolację i idziemy spać, czekając na kolejny dzień.

mam nadzieję, że pomogłam :)
8 4 8
2009-12-09T19:37:03+01:00
Wiec wstaje o godz9.00 a na godz 11.30 ide na msze świętą do koscioła. Wracam ok. 13.00 Potem jem obiad i zazwyczaj potem gdzieś wyjeżdzam z rodzicami.
10 1 10