Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:25:28+01:00
Polska (stolica Warszawa), Węgry (stolica Budapeszt), Szwecja (stolica Sztokholm), Dania(stolica Kopenhaga), Holandia(stolica Amsterdam), Finlandia(stolicaHelsinki),Włochy(stolica Rzym),Hiszpania(stolica Madryt),Bułgaria(stolicaSofia),Rumunia(st.Bukareszt),Grecja(st.Ateny),Portugalia(st.Lizbona),Czechy(st.Praga),Słowacja(st.Bratysława)
1 5 1
2009-12-09T16:28:39+01:00
Państwa unitarne:
Polska-Warszawa, Wągry-Budapeszt, Szwecja-Sztokholm, Dania-Kopenhaga, Holandia-Amsterdam , Finlandia- Helsinki
wiecej nie znam :(
1 3 1