Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:08:47+01:00
EO3
tlen 16u
3 razy 16u= 48u
80,04u-48u= 32,04u
siarka- 32,04u
Odp.: Tym pierwiastkiem jest siarka.
7 3 7
2009-12-09T16:09:53+01:00
EO3= 80,04
mO3=15,99*3=47,97
80,04 - 47,97 = 32,07
Szukany pierwiastek to siarka (jej masa atomowa wynosi 32,07)
1 5 1
2009-12-09T16:12:10+01:00
MEO3=80.04
3* mO= 3* 15,99= 47,97
80,04-47,97= 32,07u

32,07u to siarka
SO3 tlenek siarki(VI)
3 1 3