Odpowiedzi

2009-12-09T16:07:20+01:00
Ponieważ w warzywach sa witaminy a w slodyczach jest zbyt duzo cukrow.
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:10:44+01:00
NAleży jeść więcej warzyw niż słodycz, ponieważ warzywa i owoce mają dużo witamin i potrzebnych prosuktów w okresie dojrzewania. Słodycze mają dużo tłuszczu co powoduje otyłość i ogólnie nie są zdrowe w przeciwieństwie do warzyw i owoców, które dostarczają nam energię, dobre samopoczucie, zabezpieczają nasz organizm przed chorobami itp.
31 4 31
2009-12-09T16:14:45+01:00
Owoce i warzywa trzeba spożywać jak najwięcej ponieważ wspomagają nasz układ odpornościowy,dbają o prawidłową przemianę materii wspomagają nasz mózg w prawidłowym myśleniu.Natomiast słodycze można spożywac bardzo rzadko dlatego że cukier zawarty w słodyczach spowoduje to że utyjemy i przestaniemy prawidłowo funkcjonować a tego nie chcemy.
66 4 66