Wytłumacz 1 wybrany cytat :
1."Żyć bez miłości, to jakby nie żyć wcale".
2."Miłosć nie polega na wpatrywaniu się w siebie nawzajem, ale patrzeniu w tym samym kierunku".
3."By móc obdarzyć kogoś miłością, trzeba ją mieć w sobie".

Prosze o pomoc !!!

Złe odpowiedzi zgłosze jako spam !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:12:39+01:00
Wg mnie.
1. Do życia potrzebna jest miłość, ten, kto nie kocha to tak jakby go nie było na tym świecie.
2. Miłość powstaje gdy dwoje ludzi się ze sobą bardzo dogadują, czyli mają te same poglądy na świat, a nie gdy jakaś dziewczyna jest bardzo piękna chłopak też i ze sobą chodzą.
3. nie wiem .;p
2009-12-09T16:13:43+01:00
3."By móc obdarzyć kogoś miłością, trzeba ją mieć w sobie".

Mówiąc, że kochamy, kiedy nie mamy miłości w sobie, wygląda tak, jakbyśmy kłamali. Prawdziwie kochamy tylko wtedy, kiedy wiemy co to znaczy kochac i byc kochanym, kiedy nasze serce jest ciepłe i otwarte na innych.
2009-12-09T16:13:01+01:00
1. "Żyć bez miłości, to jakby nie żyć wcale" są to piękne słowa mówiące o tym że bez miłości nie da się żyć. Miłość to jak pokarm dla duszy. Potrzebna jest miłość matczyna, siostrzana czy prawdziwa miłość do osoby płci przeciwnej.