Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:13:44+01:00
A)4x-10=12+3
4x=25
x=25/4 = 8 całych i 1/5(ułamek)

b)5-2x=3
-2x=-2
x=1

c)6+2(x+3)=7
6+2x+6=7
2x=-5
x= - 5/2 (ułamek)

d)8-3b=5b-2
-3b-5b=-2-8
-8b=-10
b= 10/8 = 1 cała i 1/4 (ułamek)

e)6+2y=3-5y
2y+5y=3-6
7y=-3
y= - 3/7 (ułamek)
2009-12-09T16:16:20+01:00
A)4x=12+3+10
4x=25//4
x=6,25
b)2x=3+5
2x=8
x=4
c)6+2x+6=7
2x+12=7
2x=-5
x=-2,5
d)8=8b-2
10=8b
b=1,25
e)6+2y=3-5y
6=3-7y
7y=-3
y=3/7