Odpowiedzi

2009-12-09T16:12:18+01:00
A) 0:(-17,3)= 0
b) -6,8 : (-1,7)= 4
c) -9,2 : (-0,05)= 184
d) -4,03 : 5= - 0,806
e) 6,72 : (-0,6)= -11,2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:12:45+01:00
A) 0:(-17,3)=0

b) -6,8 : (-1,7)=4

c) -9,2 : (-0,05)=184

d) -4,03 : 5= -0,806

e) 6,72 : (-0,6)= -11,2
2009-12-09T16:13:41+01:00
A) 0:(-17,3)=0
b) -6,8 : (-1,7)=4
c) -9,2 : (-0,05)=184
d) -4,03 : 5=-0,806
e) 6,72 : (-0,6)=-11,2