Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:16:18+01:00
Wydaje mi się, że chodzi tu o sprężystość gazów. jak wiemy gazy maja najbardziej rozproszona strukturę. wprowadzając go do danego przedmiotu spręża się, zwiększa się ciśnienie a ponton czy piłka jest napompowana.
2 5 2
2009-12-09T16:17:35+01:00
Tą właściwością jest to że gaz rozchodzi się równomiernie we wszystkich kierunkach i dlatego pompuje np. piłkę. Może też chodzić o właściwości sprężyste gazów
2 4 2