Odpowiedzi

2009-12-09T16:17:22+01:00
V g-pa którego podstawa jest kwadrat wynosi 1600 cm3(sześciennych). Pp wynosi 64 cm2 (kwadratowe). Oblicz wysokość g-pa i długość krawędz jego podstawy.

V = Pp * H
1600 = Pp * H
1600 = 64 * H
H = 1600 / 64
H = 25 cm

Pp = a²
64 = a²
a = √64 = 8

Liczą na najlepszą odpowiedz :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:19:36+01:00
V g-pa którego podstawa jest kwadrat wynosi 1600 cm3(sześciennych). Pp wynosi 64 cm2 (kwadratowe). Oblicz wysokość g-pa i długość krawędz jego podstawy.

Dane :

V = 1600cm 3
Ppp = 64cm 2 .

V = Pp x h = 1600cm3 : 64cm 2 = 25 cm

h = 25 cm

Pp = a x a = 8 x 8 = 64 cm .
2009-12-09T16:25:58+01:00
A-krawędź podstawy
Pp=a²
64=a²
a=√64
a=8[cm]

V= Pp×H
1600=64×H
H=1600÷64
H=25[cm]