Odpowiedzi

2009-12-09T16:18:54+01:00
Boże Narodzenie – w tradycji chrześcijańskiej to święto upamiętniające narodziny Jezusa Chrystusa. Jest to liturgiczne święto stałe, przypadające na 25 grudnia (wg kalendarza gregoriańskiego). Boże Narodzenie poprzedzone jest okresem trzytygodniowego oczekiwania (dokładnie czterech niedziel), zwanego adwentem.
-ubieranie hcoinki
-Przygotowanie 24 potraw wigilyjnych
-czekane z kolacją wigilijną aż zabłyśnie pierwsza gwiazdka
-pusty tależ na wigilijnym stole
-dzielenie się opłatkiem
-główne danie to ryba
-póżna wieczorna msza-pasterka
1 5 1
2009-12-09T16:21:54+01:00
1. Robienie wieńców adwentowych
2. Robienie bombek i zawieszanie ich na choince
3. "Ubieranie" choinki
4. Dzielenie się opłatkiem
5. Dawanie prezentów
6. Śpiewanie kolęd
7. Czytanie Biblii przy stole
8. Przygotowanie 12 potrwa Wigilijnych
9. Msza Pasterka
10. Szopka w kościele
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:22:33+01:00
1.12 potraw na stole wigilijnym
2.dzielenie się opłatkiem
3.kolęda-odwiedziny dusz pasterskich
4.jasełka
5.choinka
6.prezenty
7.Święty Mikołaj
8.pierwsza gwiazdka
9.sianko wigilijne
10.pasterka
11. Dawanie opłatka zwierzętom
12.żłóbek
13.objawienie pańskie
14.kartki świąteczne