Ehh... fizyka :)
proszę o pomoc:) na jutro mam zadane :)


Zastanów się, jaką cechę substancji stałych (kruchość, sprężystość czy plastyczność) wykorzystuje się podczas:
a) rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie
b) naciągania cięciwy łuku
c) rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru
d) wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych
e) gryzienia ciastek
f) wykonywania skoku do wody z trampoliny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:19:10+01:00
A) kruchość
b) sprężystość
c) plastyczność
d) plastyczność
e) kruchość
f) sprężystość

PS. Robiliśmy te zadanie z panią :)
2009-12-09T16:20:51+01:00
A) kruchość
b) sprężystość
c)kruchość
d)plastyczność
e) kruchość
f)sprężystość