Odpowiedzi

2009-12-09T16:22:40+01:00
"pół żywy, pół martwy..:)"
zrobić możesz np. głowę jako czaszkę a reszta ciała normalnie..xD
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:24:56+01:00
1. "Ja w kosmosie"
Możesz znajdować się na księżycu, a obok cb może stać jakaś bardzo sławna osoba, np. Paris Hilton.
2. "Cytryny"
Drugi fotomontarz to może być jedna cała cytryny a jedna przekrojona, a w tych przekrojonych zamiast miąszu takiego normalnego jak u cytryny może byc taki sierodek od kiwi albo jabłka.
3. "Truskawka"
Możesz zrobić fotomontarz że siedzisz na dużej truskawce.
4. "Jabłka"
Mozesz narysować dwa jabłka, tylko że jedno drugie zjada.
3 5 3
2009-12-09T16:25:45+01:00
My tez to mielismy;)
ja wkleiłam twarz ewy Wachowicz i dorysowałam reszte i dostałam 5+ :P

chcialam wyslac ci w zalaczniku ale nie chce sie wgrac..
1 5 1