Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:23:24+01:00
Dane:
obw.= 52cm.
p=?
P=d1*d2\2
p= 24*10\2
p=240\2=120cm

takie coś \ to kreska ułamkowa

A wysokość mi sie zdaje że to 24 cm.
2009-12-09T16:24:10+01:00
E= 24cm
f= 10cm
P=24 * 5/2
P= 120cm ²

120 to pole.

A wysokość o ile się nie mylę wyonisi 9,5 cm, ale nie jestem pewna.
1 5 1
2009-12-09T16:26:42+01:00
POLE:
wzór..:(e*f):2
(24*10):2=240:2=120


1 5 1