Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T16:26:45+01:00
Karol wojtyła(jan paweł 2)-.W dzieciństwie łobuziak i dobry kolega.Znany również jako Bolek.wielki polski papież.Ur. w wadowicach zm. w 2004 roku
w watykanie.Jan pawel 2 miał wielkie serce .Potrafił przxebaczyć płatnemu zabójcy postrzelenie go.Postrzelony w święto maryjne, prawdopodobnie dlatego właśnie przeżył.
1 5 1
2009-12-09T16:48:14+01:00
NAJWIĘKSZY POLAK KTÓRY CZCIŁ MARYJĘ ,TO JAN PAWEŁ DRUGI PAPIEŻ.OD POCZĄTKU SWOJEGO PONTYFIKATU POWIERZYŁ CAŁY KOŚCIÓŁ MARYI.JEGO ZAWOŁANIE "TOTUS TUUS" OZNACZA "CAŁY TWÓJ MARYJO"
1 3 1