Odpowiedzi

2009-12-09T16:32:42+01:00
Herod kazał wymordować wszystkie noworodki płci męskiej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:39:37+01:00
HEROD GDY USŁYSZAŁ O NARODZENIU JEZUSA ,PRZERAZIŁ SIĘ.
ZEBRAŁ WSZYSTKICH ARCYKAPŁANÓW I UCZONYCH LUDU I WYPYTYWAŁ ICH ,GDZIE MA SIĘ NARODZIĆ MESJASZ.ODPOWIEDZIELI MU ŻE W BETLEJEM .WTEDY HEROD PRZYWOŁAŁ POTAJEMNIE MĘDRCÓW I WYPYTYWAŁ ICH DOKŁADNIE O CZAS UKAZANIA SIĘ GWIAZDY.KIERUJĄC ICH DO BETLEJEM RZEKŁ
"UDAJCIE SIĘ TAM I WYPYTUJCIE STARANNIE O DZIECIĘ ,A GDY JE ZNAJDZIECIE,DONIEŚCIE MI ,ABYM I JA MÓGŁ ODDAĆ MU POKŁON.