Prosze was o przetłumaczenie tego na polski... tylko nie z neta.... daje najlepsza i sporo punktów.. potrzebne na dzis....

Bright ,sunny yellow certainly grabs attention. ! It`s a cheerful colour that helps to build selfesteem and makes you fell optymistic,confident and happy .On the other hand dull yellow can be the colour of fear . Avoid it if you`re feeling tense or fou get upset easily. People often lose their temper in yellow rooms and babies cry more .

Going to a party ? Orange will help you fell energetic ,happy and sociable .Don`t wear it too often ,thought -people won`t take you seriously !

white is the colour of purity .It symbolises light ,innocence and joy . Spend time in a clean , white room if you want to organise your thoughts and emotions . Be careful ,though. Too much white can be lonely,because it separates us from other people .

Black can make you fell mysterious powerful and strong .You might prefer to wear black when you feel like hiding from the world. Black is always popular in fashion because it`s elegant ,stylish ,formal and timeless .Of course ,it can also be a little scary . After all , villains , such as Dracula usually wear black !

2

Odpowiedzi

2009-12-09T16:25:46+01:00
Jasny, słoneczny żółty z pewnością uwagę chwyta. !to sa radosne kolory, które pomaga budować raosc i sprawia, że jestesmy optymistiami, pewni siebie i szczęśliwe. Z drugiej strony może być nudny żółty kolor strachu. Unikaj go, jeśli masz uczucie napięcia lub denerwowujesz sięłatwo. Ludzie często tracą swój tedziecko wiecej placze

idziesz na impreze? pomaranczowy \jest energiczny, wesoły i towarzyski. nie nos nos go zbyt często , ludzi traktuja cie powazniew ..
biały kolor czystości. Symbolizuje światło, niewinność i radość. Spędzać czas w czystym, białym pokoju, jeśli chcesz, aby uporządkować swoje myśli i uczucia. Należy jednak zachować ostrożność. Zbyt dużo białych może być samotny, bo oddziela nas od innych ludzi.

Czarny może wpadłeś tajemniczy potężny i silny. Można wolą założyć czarny, kiedy masz ochotę na ukrywaniu się przed światem. Czarny zawsze jest popularne w modzie, ponieważ `s eleganckie, stylowe, formalne i ponadczasowy. Oczywiście, może też być trochę straszne. Po tym wszystkim, czarne charaktery, takie jak Dracula zazwyczaj noszą czarny..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:26:08+01:00
Jasne, słoneczne, żółte zwracają uwagę. To radosny kolor, który pomaga budować poczucie własnej wartości i sprawia, że czujesz się optymistycznie, pewnie i szczęśliwie. Z drugiej strony tępy żółty może być kolorem strachu. Unikaj go, jeśli łatwo stajesz się smutna. Ludzie często tracą ich temperament w żółtych pokojach, a dzieci więcej płaczą.
Idziesz na imprezę? Pomarańczowy sprawi, że staniesz się energetyczna, szczęśliwa i towarzyska. Nie ubieraj go za często, bo wtedy ludzie nie będą Cię brali poważnie!
Biały jest kolorem czystości. Symbolizuje światło, niewinność i zabawę. Spędzaj czas w czystych, białych pokojach, jeśli chcesz uporządkować myśli i emocje. Bądź uważna. Zbyt wiele bieli może Cię osamotnić, gdyż separuje ludzi od innych.
Czarny może dodać Ci tajemniczej siły. Preferujesz nosić czarne ubrania, jeśli chcesz sie ukryć przed światem. Czarny jest popularny, bo jest elegancki i na czasie. Oczywiście, moze trochę przerażać. W końu, Draculla nosił czarny!