Napisz w formie alternatywy zdan nastepujace zdania:
a) Klasy pierwsze pojada na wycieczkę w Tatry lub w Sudety
b) Przeczytam nowelkę lub powieść
c) Figurą osiowosymetryczną jest okrąg lub odcinek
d) Popołudnie spędzę w kinie lub przy komputerze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T15:44:44+02:00
A) Klasy pierwsze pojada na wycieczkę w Tatry ∨ w Sudety
b) Przeczytam nowelkę ∨ powieść
c) Figurą osiowosymetryczną jest okrąg ∨ odcinek
d) Popołudnie spędzę w kinie ∨ przy komputerze
2009-09-05T15:50:55+02:00
A)Klasy pierwsze pojada na wycieczkę w Tatry ∨ w Sudety.
b)Przeczytam nowelkę ∨ powieść.
c)Figurą osiowosymetryczną jest okrąg ∨ odcinek.
d)Popołudnie spędzę w kinie ∨ przy komputerze.
2009-09-05T16:57:28+02:00
A) Klasy pierwsze pojadą na wycieczke w Tatry V Sudety.
b) Przeczytam nowelkę V powieść.
c) Figurą osiowosymetryczną jest okrąg V odcinek.
d) Popołudnie spędzę w kinie V przy komputerze.