Odpowiedzi

2009-12-09T16:26:56+01:00
Kamień który mógł służyć do cięcia bądź rozpalenia ogniska(krzemień-też kamień)

mogły być też kości, które służyły do zabijania innych zwierząt ponieważ te zwierzęce (kły) są dość ostre
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:26:43+01:00
Człowiek w epoce kamienia najczęsciej właśnie z krzemieni wyrabiał swoje narzedzia.nazywało sie to piesciakami.i byly to proste narzedzia sluzace np.do kruszenia lub do rozpalania ognia itd.
3 3 3
2009-12-09T16:40:05+01:00
Epoka kamienia: narzędzia były wykonywane z kości i rogów zwierząt, z drewna, kamienia,
Epoka brązu: ok. 2000 p.n.e. zaczęto stosować narzędzia miedziane i brązowe,
Epoka żelaza: ok. 1000 p.n.e. weszły w użycie narzędzia żelazne.

Najwcześniejszymi narzędziami były kije, kamienie, kości w postaci naturalnej, dobierane odpowiednio do zamierzeń.
2 3 2