.[!]. PILNE.!!!Mam ważne zadanie na jutro. ;[ Na ocenke jest... ;( Proszę o POMOC!!! Z góry dzieki za odpowiedzi. ;] Pzdr. :P


Napisz, w jaki sposób możesz przyłączyć się do grona uczniów Jezusa, głosząc dzisiejszemu światu Ewangelię.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T16:29:18+01:00
Mogę:modlić się,publicznie przyznawać do wiary w jezusa,chodzic do kosciola,wspierac misjonarzy, nie tylko pieniężnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:19:21+01:00
My możemy przyłączyć się do grona uczniów Jezusa Chrystusa na kilka możliwych sposobów. Przede wszystkim możemy głosić światu Ewangelię. Możemy głosić ją innym ludziom czyli naszym bliźnim. Gdy chcemy nawracać innych musimy sami postępować zgodnie z Ewangelią. Będziemy wtedy prorokiem naszych czasów.
Głoszenie Ewangelii jest dla chrześcijanina nieodłączną częścią jego wiary. Po drugie możemy wspierać Kościół materialnie, ale również możemy pomagać sprzątać świątynie do której uczęszczamy.
Przede wszystkim musimy się gorliwie modlić i wypełniać wolę Bożą. Dodatkowo nigdy nie możemy wypierać się wiary w Boga, tylko zawsze musimy się do niej przyznawać bez wstydu i zażenowania.
2009-12-09T19:08:32+01:00
Trzeba chodzic do kosciola , wieczorem sie pomodlic, i w szkole wziac udzial w caritas