Hej.
Mam prośbę.Rozwiążcie mi szybko zadanko z polaka.Pliss
Wyjaśnij dlaczego w muzeum zgromadzono dziesięć tysięcy starych rzeczy.Komu mają one służyć?Następnie rozwiń w kilku zdaniach podaną myśl.

Muzea są potrzebne,ponieważ....
Pliss,z góry dzięki.
Dam najj:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T16:32:22+01:00
W muzeach gromadzi sie tyle rzeczy by nie zapomnieć o historii.muzea sa potrzebne ponieważ:możemy sie w nich dowiedziec duzo rzeczy o przeszlości.Mozemy rownierz zibaczyc jakie bylozycia w tamtych czasach.
1 4 1
2009-12-09T16:32:25+01:00
Te żeczy maja słuzyc nam aby lepiej poznac historie i wyobrazic sobie jak zyto w tych czasach

dzieki nim mozemy lepiej poznac przeszłość np naszego miasta
2009-12-09T16:34:02+01:00
Muzeum, dlaczego jest potrzebne?
Muzea są potrzebna dla nas abyśmy poznali historie Polski jako ojczyzny i nie tylko jej. W niektórych muzeach możemy zobaczyć narzędzia jakimi posługiwali się ludzie pierwotni i to pokazuje nam jakie mamy szczęście że już zostało zrobionych tyle rzeczy, żę jest nam tak łatwo w życiu.