Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T16:35:07+01:00
Obecnie odkurzanie kojarzy ci się z udręką, smutkiem i ciężką pracą??
Nie chce ci się ciągle zwijać i odwijać kabla ale uważasz że lepszy odkurzcz to odkurzacz także droższy? Nic bardziej mylnego!! Oferujemy Ci ekskluzywny odkurzacz najtańszy na rynku. Od dziś sprzątanie będzie dla Ciebie radością i lekko pracą. Zamów go a nie pożałujesz. Zadzwoń 03432534345
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:39:24+01:00
UWAGA!
Dnia 20.06 w naszym mieście odbędzie się pokaz cyrkowy.
Zobaczyć będzie można niskich, wysokich i zabawnych cyrkowców wykonujących swe akrobacje na dole i w górze. Przedstawimy także smutne i zabawne spektakle. Podczas występu wystąpią także groźne i łagodne zwierzęta cyrkowe wykonujące niebezpieczne i bezpieczne sztuczki.
Zapraszamy!
2 3 2
2009-12-09T16:46:39+01:00
Zapraszamy !
Dnia 23.12 odbędą się pokazy tańszych i droższych produktów Agd. Zapraszamy tych biedniejszych i bogatszych do udziału.