Odpowiedzi

2009-12-09T16:35:28+01:00
3cm x o,7m = 3x 70cm = 210cm²

8 cm (80 mm) x 6mm= 480mm=48cm²

0.6 m(69cm) x 0.5m (50cm) = 300cm²

2dm (20 cm, 200mm) x 2mm =200x2=400mm=40cm²

pole prostokata liczymy ze wzoru axb czyli bok razy bok
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:37:03+01:00
3cm*0,7m=3cm*70cm=210cm²
8cm*6mm=8cm*0.6cm=8.6cm
0.6m*0.5m=60cm*50cm=3000cm²
2dm*2mm=20cm*0,2cm=4cm²
28 4 28
2009-12-09T16:47:51+01:00
3 cm x 0,7m= 3x70= 210 cm2
8 cm x 6mm=8x0,6=4,8 cm2
0,6 m x 0,5m= 60x50=3000 cm2
2dm x 2 mm= 20x0,2= 4 cm2

w takich zadaniach najłatwiej jest zamieniac jednostki na taka jaka sie interesuje nie bedziesz sie wtedy musiał zastanawiac ze
1 mm2= 0.01cm2
1 dm2= 100 cm2
1 m2=10.000 cm2
1 km2= 1.000.000 cm2

pozdrawiam
9 5 9