Jaką cechę substancji stałych (kruchość, sprężystość czy plastyczność) wykorzystuje się podczas:
A) rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru
B) wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych
C) wykonywania skoku do wody z trampoliny

proszę o odp do 16.45

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:33:34+01:00
A) kruchość
b) plastyczność
c) sprężystość



;d
2009-12-09T16:34:23+01:00
A)kruchość,
b)plastyczność,
c)sprężystość
2009-12-09T16:35:45+01:00
A)kruchość
B)plastyczność
C)sprężystość