Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T16:05:52+02:00
Nagrody Nobla przyznane obywatelom Polski:

1924 – Władysław Reymont – w dziedzinie literatury
1980 – Czesław Miłosz – w dziedzinie literatury
1996 – Wisława Szymborska – w dziedzinie literatury
10 3 10
2009-09-05T16:14:31+02:00
1905 Henryk Sienkiewicz
1924 Władysław Reymont
1988 Czesław Miłosz
1996 Wisława Szymborska
12 3 12
2009-09-05T17:43:09+02:00
1905r.-Henryk Sienkiewicz
1924r.Władysław Reymont
1980r.-Czesław Miłosz
1996r.-Wisława Szymborska
10 4 10