Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:38:27+01:00
1-40000000
1cm-40000000cm
1cm-400km
12,6 cm - x

X=12,6 cm i 400 km*1 cm( cm sie skracaja)=12,6*400km=5040km.
odp.odleglosc miedzy tymi pinktami wynosi 5040 km.
2009-12-09T16:42:36+01:00
Skala: 1:40000000
To oznacza, że 1 cm na mapie odpowiada 40000000cm w terenie

Należy zamienić skale
40000000cm=400000m=400km
1cm na mapie to 400km w terenie
400km*12,6=5040km
Odp. W rzeczywistości między dwoma punktami odległość wynosi 5040km.


Pozdrawiam :)