Odpowiedzi

2009-12-09T16:49:22+01:00
Kochany pamiętniku nie dawno poznałam pewnego bardzo miłego i przystojnego chłopca o imieniu Zenek.Nie weim co on do mnie czuje ale ja go ... no cóż kocham go... .Wydaje się zamikięty w sobi i taki tajemniczy i to ma swój pewien urok. Czuje że się czerwienie gdy go widze gdy musze do niego coś powiedziec.Licze na to że on odwzajemnia moje uczcia chodz oczywiscie nie moge byc pewna. Tak ardzo marze żeby sam coś do mnie powiedział, żeby sam powiedział mi o do mnie chyba czuje.Jest taki szorski lecz wydaje mi sie czasami bardziej przyjazny chodz tego po nim nie widac.Troche dziwnie sie czuje, lecz wiem że moge go cdzien widziec i od czasu do czasu z nim wyienic choc parę zdań...;*(
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:29:52+01:00
A zrobię ci o.O xD
Prosie :)
A idź Leporadowa... :P

14 lipiec godzina 10.00
I znowu Zenek. Tak. Jest dziwny - to fakt. I wątpię by coś to zmieniło.No bo przeciez rozmawiał z nim ! A on ... nie pamięta o tym. Albo nie chce zwracać na mnie uwagi. Jedno jest pewne. Zakochałam się. I nic tego nie zmieni.Tylko nie wiem dlaczego! Dlaczego się zakochałam!?Przecież...on nic nie mówi,nie rozmawia ze mną.A ja sterczę z boku jak głupia.Jakby to nazwać ... już wiem ! Ja kocham on nie. I tyle. Bo cóż mam zrobić. Sądzę jednak , że nie ja jedna kocham.Taaak... Pestka... Ona jest nim zachwycona.A jaka przejęta! Tyle jedzenia przynosi. A ja tylko troszkę. Jak dla małego dziecka. Zenek woli ją. Nie mnie . Ona jest odważna , naturalna. Ja jestem bojaźliwa i cicha. Nie tak jak Pestka . Ach ile bym dała żeby Zenek mnie pokochał!!!