Odpowiedzi

2009-12-09T16:41:29+01:00
Do dzieł sztuki zalicza się także architekture *

-Świątynia Zeusa Olimpijskiego w Atenach
-Ołtarz pergamoński
-Umierający Gal
-Grupa Laokoona
-Nike z Samotraki
-Afrodyta
-Śpiący hermafrodyta
-Wenus z Milo
-Portret Homera


To najważniejsze !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:43:49+01:00
Architektura:
-Świątynia Zeusa Olimpijskiego w Atenach
-Ołtarz pergamoński
Stoa Antigonosa w Delos
latarnia morska w Faros
Olimpiejon w Atenach
świątynia Apollina w Milecie
Wieża Wiatrów (obserwatorium astronomiczne)
Rzeżba:
"Grupa Laokoona "
Nike z Samotraki
Afrodyta
Śpiący hermafrodyta
Wenus z Milo
Portret Homera