Odpowiedzi

2009-12-09T16:43:54+01:00
Romeo był bardzo zakochany w Julii.Był w niej zakochany aż po grób.Romeo był marzycielski , niedojżały ,skłonny do czułostkowości.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:58:51+01:00
Romeo Monteki to główny i jeden z tytułowych bohaterów książki Williama Szekspira ,,Romeo i Julia,,.
Był to chłopiec szczupły , wysoki , bardzo przystojny. Biło od niego wręcz niebiańskie piękno.Uchodził ze szlacheckiej rodziny.
Na samym początku dramatu dowiadujemy się o pierwszej miłości romea, która pochłonęła go dużo uczuć , smutku i przygnębienia, ponieważ nie była odwzajemniona.
Następnie chłopiec zakochał się w Julii Capuletti, poznanej na balu , która to również darzyła go takim samymże uczuciem.
Zatracił się w tej miłości do końca granic swych możliwości. Był gotów nawet narazić swe życie czy to wdrapując się przez mur do ogrodu Julii czy śpiąc z nią u niej w domu , wiedząc , iż jakby go nakryto z nią poniósł by karę śmierci.
Romeo nie był młodzieńcem bez grzechu. W swoim krótkim życiu zabił Tybalta i Parysa , z którymi stoczył zwycięski bój.
Młodzieniec był bardzo odważny, wrażliwy , umiejący bezgranicznie kochać i wytrwać w cierpieniu.
Zmarł przy swej ukochanej , wypijając napój śmierci od zielarza, z tęsknoty za swą miłością.
Ten młody , a zarazem jakże dzielny chłopiec godzien jest oceny że to dobra osoba, troszcząca się o innych i trzeba mu wybaczyć nawet zbrodnię , gdyż zwyciężył uczciwie - w walce, broniąc słabszych-swych najbliższych.

1 5 1