To miała być tabela ale mogłem to napisać tylko w takiej postaci.
a - bok kwadratu

a)15cm
b)?
c)?
d)?
e)9,5dm
f)?

ob - obwód kwadratu
a) ?
b) 84 dm
c) 34m
d) ?
e)?
f) 22m

P= a² pole kwadratu
a) ?
b) ?
c) ?
d) 32m²
e) ?
f) ?

To na poniedziałek ale chciałbym to zapisać już dzisiaj albo jutro ;) Jak ktoś nie wie na jakiej zasadzie to dziala to niech nie odpowiada. Z góry dziękuje.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T16:30:41+02:00
A - bok kwadratu

a)15cm
b)21dm
c)8,5m
d)4pierwiastki z 2m
e)9,5dm
f) 5,5m

ob - obwód kwadratu
a) 60 cm
b) 84 dm
c) 34m
d) 16 pierwiastków z 2 m
e)38dm
f) 22m

P= a² pole kwadratu
a) 225 cm²
b) 441dm²
c) 72,25m²
d) 32m²
e) 90,25 dm²
f) 30,25 ²
2009-09-05T16:53:45+02:00
A)15cm
b)21dm
c)8,5m
d)4pierwiastki z 2m
e)9,5dm
f) 5,5m

ob - obwód kwadratu
a) 60 cm
b) 84 dm
c) 34m
d) 16 pierwiastków z 2 m
e)38dm
f) 22m

P= a² pole kwadratu
a) 225 cm²
b) 441dm²
c) 72,25m²
d) 32m²
e) 90,25 dm²
f) 30,25 ²
2009-09-05T17:15:24+02:00
A)15cm
b)21dm
c)8,5m
d)16pierw.z 2m
e)9,5dm
f)5,5m

ob - obwód kwadratu
a) 60cm
b) 84 dm
c) 34m
d) 64pierw. z 2m
e)38dm
f) 22m

P= a² pole kwadratu
a) 225cm²
b) 441dm²
c) 72,25m²
d) 32m²
e) 90,25dm²
f) 30,25m²