Odpowiedzi

2009-12-09T16:44:44+01:00
1. Dobra nauka
2. Szanowanie uczniów
3. Szanowanie nauczycieli
4. Przynoszenie cukierków na urodziny
5. Dzielenie się preclem xd
6. Aktywny udział w zbiórkach
7. Odrabianie zadań
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:48:22+01:00
1.Uczeń niewagaruje
2.Nie pisze sam swolnień i usprawiedliwień.
3.Niespóźnia się na lekcje.
4.Wypełnia sumiennie swoje obowiązki.
5.Nosi dzienniczek ucznia.
6.Na każdą lekcje jest przygotowany.
7.Jest przykładem dla innych jak chodzi o zachowanie i naukę.
8.Nosi obuwie zmienne
9.Jest skłonny do pomocy innym.
10.Nie ściąga na pracach klasowych , kartkówkach,sprawdzianach.
11.Jest miły dla innych.
1 3 1