Odpowiedzi

2009-12-09T16:48:22+01:00
W przyszłości, czyli za 20 lat, chciałabym być informatykiem. Bardzo lubię komputery i sprawia mi przyjemność, kiedy ich używam. Dokładnie chciałabym uczyć dzieci informatyki. Myślę, że byłabym dobrym nauczycielem;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:49:01+01:00
Teraz jestem uczennicą i zdobywam swoją wiedzę poprzez chodzenie do szkoły. W przyszłości na pewno wiele w moim życiu zmieni się. Nie tylko w moim wyglądzie ale też w moim charakterze. Stanę się na pewno inna niż jestem teraz. Od młodych lat człowiek powinien mieć jakieś zainteresowania. Moim hobby są komputery. Za 20 lat chciałabym zostać informatykiem .Uważam że to jest to co powinnam robić w życiu. Poprzez to mogę znaleźć dobrą pracę np. w szkole. Uwielbiam komputery i one mnie fascynują. Może kiedyś zdanie zmienie ale teraz chce wykonywać właśnie ten zawód bo uważam zę to jest moja drogą życiowa.