Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T11:46:25+02:00
Drogi kolego
ostatniomyślałem/am o swojej przyszłosci i zdecydowałem ze (wymyśl jakies zajęcie) i mam nadzieje ze ty tez cos znalazłes (mozna zaczac gadac o jakis innych zadaniach)pozdrawiam
(tu wpisz woje imie)
2009-09-06T11:48:49+02:00
Drogi kolego
ostatniomyślałem/am o swojej przyszłosci i zdecydowałem ze (wymyśl jakies zajęcie) i mam nadzieje ze ty tez cos znalazłes (mozna zaczac gadac o jakis innych zadaniach)pozdrawiam
(tu wpisz woje imie)