Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:49:12+01:00
2πr=8π- gdy średnica jest 8 to promień jest 4
Gdy średnica jest dwa razy krótsza czyli 4 to promień=2 więc 2πr=4π

8π:4π=2

Odp. 2 razy
2009-12-09T16:50:41+01:00
R=4
l dużego= 2π *4=8π
r=2
l małego=2π*2=4π
8π podzielić 4π= 2π
Obwud małego koła jest 2π razy mniejszy.
2009-12-09T16:51:28+01:00
D1=8 L1=2πr
r1=½d L1=2π4
r1=½8 L1=8π
r1=4

d2=½8 L2=2πr
d2=4 L2=2π2
r2=½d L2=4π
r2=½4
r2=2


8π : 4π =2

Odp. obwód mniejszego koła jest dwa razy mniejszy od obwodu większego kola