Odpowiedzi

2009-12-09T16:49:06+01:00
Chrzest Polski był dowodem na przyjęcie przez Polaków chrześcijaństwa . To złagodziło konflikty między Polską a innymi krajami chrześcijańskimi. To ważne wydarzenie w historii Polski.
2009-12-09T16:50:22+01:00
Przyjęcie chrześcijaństwa umożliwiało polakom wejście do wspólnoty państw chrześcijańskich, a Mieszko1 stał się równy innym władcom państw chrześcijańskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:51:47+01:00
Dzięki przyjęciu chrztu przez Polskę, polska była chrześcijańskim krajem. Mieszko pierwszy mógł poślubić Jadwigę, która podarowała Polsce sól której niebyła i brakowało w kraju