Odpowiedzi

2009-12-09T16:47:00+01:00
Kolory symbolizują wszystkie kontynenty
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:47:57+01:00
5 kół olimpijskich na fladze = 5 kontynentów świata
niebieski – Europę,
czarny – Afrykę,
czerwony – Amerykę,
żółty – Azję
zielony – Australię.
Dodatkowo kolory te zostały dobrane tak, by każdy z nich pojawiał się przynajmniej raz na jakiejś fladze państwowej.
17 4 17
2009-12-09T16:49:57+01:00
Koła oznaczają 5 dyscyplin w starożytności
Różnorodność i jedność ludzi na Ziemii.
Kolory symbolizują poszczególne kontynenty
4 3 4