Odpowiedzi

2009-12-09T16:48:52+01:00
Świadcczy to że są na świecie jeszcze dobrzy ludzie którzy pomagają bezinteresownie. Może być to spowodowane przeczytaniem przez tych ludzi ewangelii i pruba naśladowania jezusa czyli pomocy bezinterwsownej
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:50:04+01:00
Nasze dobre uczynki ,pomaganie innym i dobroć naszych serc.
5 3 5
2009-12-09T17:59:55+01:00
Obecność jezusa można zauważyć w ludziach którzy pomagają innym nie chcą sie zabić słuchają rodziców itp.
2 5 2