Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:00:00+01:00
1.
- Mozilla Thunderbird
- The Bat
- Outlook Express
- PoCoMail

2.
- Columba
- Cronos
- Novell Evolution
- Gentoo
10 5 10
  • Zac1
  • Początkujący
2009-12-09T17:09:19+01:00
Dokładnie nie wiem ale się domyślam:
1.Outlook Express
2. Mozilla Trunderbird
3. Cyfrowy listonosz
4. The Bat
5. Pegasus Mail
6. Eudora
7.Sylpheed Claws
8. PocoMail
9. Draco Organicer
10. Bloomba
11. Forte Agent
12. Becky
Nie wiem czy będą działać w systemie Lunux ale ja lubie Infe i mialem 4 lekcje dodatkowe xD POzdR...
6 3 6