Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:52:27+01:00

Według mnie podziw i uznanie budzą w nich odwaga, wierność i nadzieja.
Chłopcy musieli być bardzo odważni, aby przeprowadzać kolejne akcje uwolnienia Polski z rąk najeźdźcy. Niekiedy za wierność do kraju tracili najbliższych oraz własne życie.
Rudy podczas męczących przesłuchań nie zdradził kolegów, którzy planowali odbicie narodu z rąk najeźdźcy, pomagali ludziom, podtrzymywali polską kulturę i działali przeciwko Niemcom
2009-12-09T16:54:51+01:00
Odwaga, bystrosc, mądrosc, spryt, oddanie,lojalnosc, pracowitosc, ofiarnosc, skromnosc, ambitnosc, wytrzymalosc psychiczna i fizyczna, odpowiedzialnosc, zaradnosc, zaciecie przywódcze