Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:55:42+01:00
1. należy mieć zainstalkowaną w komputerze kartę sieciową
2. należy mieć możliwość dostępu do sieci (bezprzewodowej lub sieci LAN)
3. poprawna konfiguracja ustawień komputera i sieci (czyli adresy bramek, IP itp.)
4. należy mieć zainstalowana przeglądarkę stron www na swoim komputerze
15 4 15
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T17:19:17+01:00
Komputer, karta sieciowa, zamówiony dostawca internetu :)

Dobrze by było gdyby była myszka i klawiatura ^^

Oraz znajomość BHP Komputera xD
4 4 4
2009-12-09T17:22:19+01:00
-karta sieciowa, lub modem
- połączenie do sieci rozległej (WAN) (np. przez modem, LAN/WIFI i przez router)
- jeśli łączymy się przez router musimy mieć skonfigurowany komputer (odpowiedni adres IP lokalny, poprawna maska, adres bramy)
-usługodawca (provider) musi nam udostępnić połączenie do internetu
-aby móc korzystać np. ze stron internetowych w komputerze lub routerze musimy mieć adres (co najmniej 1) serwera DNS

Podsumowując ogólnie:
-podłączenie fizyczne + udostępnienie łącza przez usłgodawcę
-poprawnie skonfigurowany komputer irouter (jeśli posiadamy) ewentulanie inne sprzęty sieciowe switche itd...
1 3 1