Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:54:12+01:00
Świecić oczyma kogoś lub coś przed kims - wstydzić się za kogoś, coś; usprawieliwiać, tłumaczyć się przed kims

2. Rzucić okiem-popatrzać spojrzeć

3. Mieć klapki na oczach-być upartym,być zaślepionym

. Puścić coś mimo uszu-nie słuchać

5. Zejdź mi z oczu-odejć,nie chce cię widzieć

6. Ściany mają uszy-znaczenie: mówiąc coś poufnego, należy uważać aby nie usłyszał (lub podsłuchał) tego ktoś niepożądany
7 4 7
2009-12-09T16:57:10+01:00
1. odpowiadać za czyjeś błędy, wstydzić się za kogoś

2. obejrzeć coś

3. Być upartym, bigoteryjnym, dogmatycznym w swoich poglądach; być zaślepionym lub ogranioczonym.

4. nie słuchać; zlekceważyć kogoś

5. oddalić się skądś, żeby nie być przez kogoś widzianym, uniknąć dalszego kontaktu z kimś

6. trzymac w tajemnicy to, kto cos powie poufnie
4 3 4