Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:51:54+01:00
Spam – jest to niechciane lub niepotrzebne wiadomości elektroniczne. Najbardziej rozpowszechniony jest spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na forach internetowych.

Bronić się przed nim można ściągając odpowiednie anyspamowe programy. W pocztach internetowych są płatne opcje zwalczania spamu a na forach internetowych jest on raczej nie do zatrzymania (chyba, że banowanie/zawieszanie użytkownika przez administratora)
17 4 17
2009-12-09T16:54:12+01:00
Spam jest po prostu niechciana wiadomośc którą otrzymujesz w postaci elektronicznej

Nie przyjmuj wiadomości od serwerów znanych spamerów i zgłaszaj administratorom, jeśli jeden z ich użytkowników jest spamerem.
3 5 3