Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:56:59+01:00
Wydarzenia rozgrywają się w latach pięćdziesiątych XX wieku. Akcja toczy się w małej osadzie Olszyny nad rzeką Młynówką.

Bohaterowie:
pierwszoplanowi Zenek Wójcik, Ula Zalewska
drugoplanowi Marian i Julek, Pestka Ubyszówna, doktor Zalewski
epizodyczni dziadkowie Julka i Mariana, mama Pestki, Wiktor, Waldek
1 4 1
2009-12-09T17:04:42+01:00
Czas wydarzeń
wakacie
miejsce wydarzeń
e wieś Olszyn nad rzeką Młynówką
bohaterowie pierwszo planowi
Zenek Wójcik,Ula Zalewska,Pestka Ubyszówna,Marian Pietrzyk,
Julek Miler,
bohaterowie drugo planowi
ojciec uli doktor,
przykro mi nie pamietam drugo planowych
4 5 4
2009-12-09T20:21:08+01:00
Czas wydarzeń- wakacje
miejsce wydarzeń- OLszyn
bohaterowie:Czwórka przyjaciół: Ula Zalewska, Pestka, Marian i Julek
pierwszoplanowi- Ula Zalewska, Pestka, Marian i Julek
drugoplanowi-Zenek Wójcik Antoniego Janicy

PZDR