Odpowiedzi

2009-12-09T17:03:33+01:00
Za 100 lat wydaje mi się że szkoły zamkną a dostaniemy specjalne laptopy i będziemy kontaktować się z nauczycielamy znajomymi poprzez kamerke netową a nauczysiele testy zad. ćw. będą przesyłali na E-mil
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:04:08+01:00
Moim zdaniem szkoła za 100 lat będzie wyglądała tak :
* będą windy
* szkoły będą miały po kikanaście pięter
* winda będzie dojeżdżała nawet na ostatnie piętro w góra 10 sekund
* nie będzie prac domowych, a jak już będą, to nauczyciele podyktują co mabyć tam napisane
* nie będzie srawdzianów, ani kartkówek
* kto będzie chciał, to będzie cwiczył na wf-ie
* nie będzie trzeba nosić książek
* nie będzie : końcowych sprawdzianów klas szóstych, gimnazjów oraz nie będzie matury
* wszyscy będą mieli taki kierunek studiów, jaki sobie będą mogli tylko wymarzyć
* nie będzie pytania na lekcjach z ostatnich tematów
Myślę, że ne wyobrażam sobie najgorzej szkołyza 100 lat.Moja wyobraźnia jest fascynująca ;)
92 2 92
2009-12-09T17:16:45+01:00
Sądzę , że za 100 lat w szkołach zmienili się bardzo wiele. Szkoły będą wyglądać jak jakieś wieżowce. Na dachu szkół będzie miejsca na helikopter ,którym przylatywać będzie pani dyrektor.
W szkole będzie można kupować w nich wiele nowych to fast foodów. Każdy uczeń będzie w grupie uczniów składających się z 10 osób. Uczniowie zazwyczaj na lekcjach będą odpoczywać . Nie będzie żadnych testów kończących daną szkołę .Uczniowie zamiast w-f będą przesiadywać na sztucznej plaży oraz basenie jaki szkoła będzie posiadać na ostatnim piętrze.
16 3 16