Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T16:55:34+02:00
Obliczam pole podłogi
P=a*b
P=12+24
P=288m²

Obliczam ile puszek farby trzeba kupić
288 : 10 = 28,8 ≈29

Odp. Trzeba kupić 29 puszek farby.
2009-09-05T16:56:59+02:00
12×24=288[m²]
288÷10=28.8≈29
Czyli na pomalowanie sali gimn. potrzeba 29 3kg puszek farby.
2009-09-05T16:58:01+02:00
Pole = 12*24=288m^2

288/10 = 28.8

trzeba kupić 29 3kg puszek farby