Odpowiedzi

2009-12-09T17:00:18+01:00
Otoczenie nas wychowuje i przyzwyczajamy się do pewnych miejsc, zachować, ludzi. Nie mamy porównania do czegoś innego, gdyż wychowujemy się w jednym miejscu na raz :)
2009-12-09T17:01:29+01:00
Przyzwyczajenie, sentyment do danego miejsca, otoczenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:06:42+01:00
W domu czujemy sie najlepiej, gdyż są tam nasi bliscy, rodzina i otoczenie,w którym żyjemy i rozwijamy się na co dzień. Przyzwyczajamy się do tego, ponieważ najczęściej tam spędzamy swój czas.